مصاحبه آرشیو خبر ها
بوفون : بدنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان هستم / پوگبا در سطح مسی و رونالدو

بوفون : بدنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان هستم / پوگبا در سطح مسی و رونالدو

جانلوئیجی بوفون که خود جز بهترین های دنیا است و بسیاری او را بهترین دروازه بان تاریخ فوتبال می دانند از بازیکن جوان یووه یعنی پوگبا که پس از گرفتن شماره 10 مسئولیت سنگینی را عهده دار شده است دفاع می کند و او را هم رده بازیکنانی مانند مسی و رونالدو می داند .

" پوگبا بازیکن بسیار خوبی است ، او چیزی از ستاره هایی مانند مسی و رونالدو کم ندارد و با پیشرفتی که در طول سال های گذشته داشته است ثابت کرده که بازیکن فوق العاده ای است "

" او بازیکنی خوش نقش و باهوش است که قدرت بدنی بالایی هم دارد ، البته کماکان برای بهتر شدن وقت دارد و امیدوارم که روند مثبتش ادامه یابد "

" پوگبا در یوونتوس نقش مهمی دارد ، او بسیار با انگیزه و پر قدرت کار می کند و ما همگی امیدواریم که سال ها در یوونتوس بماند "

حضور در یووه در همه این سال ها چگونه بوده ؟

" در سال 2001 من در آستانه رفتن به بارسا بودم اما پدرم به من گفت که بهتر است یووه را انتخاب کنم و من هم همین کار را کردم. من همیشه ممنون او هستم که من را راهنمایی کرد و باعث آمدنم به یووه شد "

" بارسا آن دوره به این قدرت نبود و خوشحالم که در یووه بازی کردم . این تیم باعث اتفاق های بزرگ و زیبایی در زندگی من شد و همه چیز برای من خوب پیش رفت . من در یووه پیشرفت زیادی هم کردم "

" نکته مهم دیگر برای من تمدید با یووه در سال 2013 بود. من شرایط را خوب دیدم و تصمیم گرفتم که بمانم در حالی که پیشنهادی فوق العاده از تیمی از اروپای شرقی داشتم. حالا با یووه به سال های آینده فکر می کنم و امیدوارم مسیر خوبی را طی کنم "

" من در جوانی از 3 تیم میلان ، پارما و بلونیا پیشنهاد داشتم اما به پارما رفتم زیرت فکر می کنم در آن سن پارما جای خوبی برای اثبات خودم و پیشرفت بود . به هر حال در 17 سالگی اولین بازی را در سری آ انجام دادم که هرگز فراموشش نمی کنم "

" همیشه دوست داشتم که ثبات داشته باشم و در دنیای فوتبال پیشرفت کنم نه مانند یک جرقه سریع از بین بروم. هدف من قهرمانی با پارما در لیگ بود که نشد و شاید دلیلش نداشتن ثبات کافی در عملکردمان بود "

یووه امسال چه هدفی دارد ؟

" آرزوی من این است که در لیگ قهرمانان موفق شویم و جام قهرمانی را بالای سر ببرم . مطمئن هستم . بی صبرانه منتظر آن لحظه هستم و برایش تلاش می کنم زیرا می دانم که یک لحظه فوق العاده و خاص برای همه یوونتوسی ها خواهد بود "

" البته این راه دشواری است زیرا تیم های قدرتمندی در این جام هستند. پس ما باید اول به فکر صعود به مرحله بعد باشیم و بعد ا آن مرحله به مرحله پیشروی کنیم "

برای حمایت از ما بر روی منوی تبلیغات در سمت چپ سایت کلیک فرمایید !


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: